Fenerbahçe Teknik Sorumlusu Emre Belözoğlu: Reaksiyon verdik
Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında Fenerbahçe sahasında Denizlispor'u 1-0 mağlup etti. Mücadelenin ardından sarı-lacivertlilerin teknik sorumlusu Emre Belözoğlu açıklamalarda bulundu ve "Şampiyon olmak için reaksiyonu verdik. Benim isteğim ve arzum oldu, takım doğru reaksiyon verdi. Rakiplerimizin de kaybettiğini düşündüğümüzde 1-0 iyi bir galibiyet oldu" şeklinde konuştu. | Son dakika Fenerbahçe haberleri (FB spor haberi)
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Aziz Yıldırım destekçileri zaferi böyle kutladı! 07 Haziran 2026 22:05
Hakan Safi: Aziz Başkanı tebrik ediyorum! 07 Haziran 2026 21:29
Barış Göktürk: Fenerbahçeliler tek yürek olmak zorunda 07 Haziran 2026 15:51
Aziz Yıldırım: Şampiyon olmak için geliyorum! 06 Haziran 2026 18:29
Hakan Safi: Sizler için hiçbir limitim yok! Para pul umrumda değil 06 Haziran 2026 18:26
Fenerbahçe genel kurulunda büyük gerginlik 06 Haziran 2026 13:42
Hakan Safi 3. transferini açıkladı! 05 Haziran 2026 21:20
Ahmet Bulut: Bir an önce şampiyonluk hasretimizi sonlandırmalıyız 05 Haziran 2026 15:59
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 