Başkan Recep Tayyip Erdoğan'dan Süper Lig'e yükselen Amedspor'a tebrik!
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, resmi X hesabından yaptığı paylaşımda, Trendyol Süper Lig'e yükselme başarısını gösteren Amed Sportif Faaliyetler'i tebrik etti. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri
- TFF 1. Lig Haberleri
- Yayın Tarihi: 02.05.2026 19:07
- Güncelleme Tarihi: 02.05.2026 19:14
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Trendyol Süper Lig'e yükselme başarısını gösteren Amed Sportif Faaliyetler'i tebrik etti.
Başkan Erdoğan resmi X hesabından yaptığı paylaşımda, "Önümüzdeki sezon Diyarbakır'ımızı Trendyol Süper Lig'de temsil edecek olan Amedspor'u, tüm Amedspor camiasını ve Diyarbakırlı kardeşlerimi yürekten tebrik ediyor, başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.
İŞTE O PAYLAŞIM:
DİĞER HABERLER
-
Sivasspor’da merakla beklenen olağan genel kurul toplantısı ertelendi. Sivasspor Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, yaptığı açıklamada, yeni yönetimin oluşturulmasına yönelik çalışmaların sürdüğünü belirterek genel kurulun 22 Haziran Pazartesi gününe alındığını duyurdu. -
Sivasspor Kulübü Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, kulübün olağan genel kurulun 22 Haziran Pazartesi günü yapılacağını bildirdi. -
Kayserispor, İlhan Parlak'ın kulübün genel koordinatörlük görevine getirildiğini duyurdu. -
Yeni sezon kadro planlamasını sürdüren Bursaspor, sözleşmesi sona eren deneyimli kanat oyuncusu İlhan Depe ile yeniden anlaşmaya varıldığını açıkladı.