Galatasaray'da Fatih Terim'den Avrupa Süper Ligi yorumu! "UEFA ve FIFA'nın yanındayız"
Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında Galatasaray sahasında Trabzonspor ile 1-1 berabere kaldı. Maçın ardından açıklamalarda bulunan sarı-kırmızılıların teknik direktörü Fatih Terim, son günlerde dünya futbolunun gündeminden düşmeyen Avrupa Süper Ligi'ne ilişkin de değerlendirmelerde bulundu. Terim, UEFA ve FIFA'nın yanında olduğunu söyledi. | Son dakika Galatasaray haberleri (GS spor haberi)
- Galatasaray Haberleri
- Yayın Tarihi: 21.04.2021 23:06
- Güncelleme Tarihi: 21.04.2021 23:31
Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında sahasında Trabzonspor ile 1-1 berabere kalan Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim, açıklamalarda bulundu. Deneyimli teknik adam Avrupa Süper Ligi konusuna da değindi.
İşte Fatih Terim'in o sözleri:
O günden beri gelişen olayları takip ediyorum. 12 kulübün bir başkaldırışı görünüyor. Açıkçası 1990'ların sonunda da böyle bir şeye esasında kalkıştılar. 20 takımlı gibi. Sonunda UEFA ile masaya oturup, pastanın büyümesini sağladılar. Burada mesele pasta. Kimin ne kadar pay alacağı mevzusu. Artık zengin daha da zengin, daha çok zengin olmak isterken zengin olmayanı da oyun dışına itelim öyle mi? Bu noktada büyük kulüplerin taraftarlarının verdiği reaksiyonu gördüm. Çok da bunu önemsiyorum. UEFA Başkanı Aleksander Ceferin futbolun geleceği için açıkçası iyi bir mücadele verdi. Bunun önüne de set oldu. UEFA Başkanı futbolun herkese ait olduğunu hatırlattı. Bu süreçte UEFA Başkanı Aleksander Ceferin ve FIFA Başkanı Gianni Infantino'nun yanında durduğumuzu söylemek isterim. UEFA Başkanı'nın kulübümle ilgili açıklamalarının, kulübün hakkındaki sözleri hoşuma gitti. Bunu takip ettim. Çünkü açıkçası bazen hatırlatmakta yarar olduğunu düşünüyorum. 20 sene geçse de. Galatasaray 2000 yılındaki UEFA şampiyonluğunu söz konusu kulüplerin dışında da birilerinin hem de o zamanlarda Türkiye'den çıkıp zirveye yükselebileceğini göstermesi açısından tarihi eşiklerden biriydi Türkiye adına. O yüzden bugün Avrupa Süper Ligi projesinin üzerinden kurulması düşünülen İtalyan, İspanyol, Alman ve en sonunda İngilizlerin 5 takımını birden yenerek, hiç mağlup olmadan UEFA Şampiyonu olan Galatasaray. O yüzden Ceferi'nin örneği bu yüzden hiç tesadüfi değildir. Bu noktada Atalanta, Dinamo Zagreb, Celtic, Rangers ve Galatasaray gibi takımların kendileri için ne kadar önem taşıdığını hatırlatması önemlidir. Hatırlatması kadar bizim de ders çıkartmamız gerekiyor bundan. Her ne kadar zaman zaman yaptığımız bu başarılar o gün için Avrupa şampiyonu olmak unutturulmaya çalışılsa da Galatasaray da hala Türkiye'nin en büyük markası. Hala Avrupa'daki diğer kulüplere örnek gösterilen bir kulüp. Hala milyonlarca gencin hayal etmesini sağlayan ve onların umudu olan bir kulüp. Bizim bu büyüklüğü hatırlayıp, bu büyüklüğe göre hareket etmemiz ve kulübümüzün sahip olduğu kaynakları bu amaç doğrultuda kullanmamız gerekiyor. UEFA ve FIFA'nın bu konuda yalnız olmadığını ifade ediyorum. Bir futbol adamı olarak yanlarındayım.
DİĞER HABERLER
-
İtalyan devinden ayrılmaya hazırlanan yıldız ismin, Galatasaray'dan gelecek cazip bir teklife sıcak baktığı öne sürüldü. Sarı-kırmızılıların, dünyaca ünlü futbolcunun mali şartlarını araştırdığı belirtildi. İşte detaylar... -
Galatasaray, Napoli'nin transfer gündeminde yer alan belirtilen 2 yıldız futbolcusu için bonservis beklentisini belirtti. Sarı-kırmızılı yönetim, İtalyan devine 85 milyon euro'luk fatura çıkarttı. İşte detaylar... -
Gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'ndeki başarısını bir basamak daha yukarı taşımak ve Süper Lig'deki şampiyonluk serisini devam ettirmeyi hedefleyen Galatasaray, orta saha takviyesi için harekete geçti. Sarı-kırmızılılar, Nice'in Cezayirli oyuncusu Hicham Boudaoui için bir kez daha teklif yaptı. -
Galatasaray'daki geleceği belirsizliğini koruyan ve yeni sözleşme görüşmelerinde sonuç alınamayan Mauro Icardi'ye Avrupa'dan sürpriz bir takım talip oldu. Arjantinli yıldızın sarı-kırmızılılar ile anlaşamaması durumunda resmi temasların başlayacağı ifade edildi. İşte detaylar...