Manchester City'de kazandı Kevin De Bruyne evinde veda etti!
Manchester City, Bournemouth'u 3-1 mağlup ettiği maçın ardından Kevin De Bruyne'ye veda etti.
- Futbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 21.05.2025 01:22
İngiltere Premier Lig'in 37. haftası, Manchester City taraftarları için unutulmayacak bir hafta oldu. Bournemouth'u evinde 3-1 mağlup eden City, galibiyeti hüzünlü bir veda ile noktaladı.
2015 yılından bu yana kulübün formasını terleten Kevin De Bruyne, çocukları ile seromoniye çıktığı maçta yine çocukları ile birlikte Manchester City'ye veda etti.
Taraftarlar tarafından dakikalarca alkışlanan ve anlamlı pankartlar ile uğurlanan Belçikalı yıldız, gözyaşlarını tutmakta güçlük çekti.
Bournemouth maçı, böylelikle De Bruyne'nin City forması ile iç sahada çıktığı son maç oldu.
İŞTE O VEDADAN GÖRÜNTÜLER
DİĞER HABERLER
-
Real Madrid forması giyen milli yıldızımız Arda Güler'in Elche'ye attığı gol İspanya La Liga'da sezonun golü seçildi. İşte o gol... -
26/27 sezonu iç saha formasını duyuran Real Madrid, yapılan tanıtımda milli futbolcumuz Arda Güler'e de yer verdi. -
İtalyan teknik direktör Antonio Conte, yaptığı paylaşımla Napoli'ye veda etti. -
Ümit Milli Futbol Takımı, özel maçta konuk ettiği Kosova'yı 1-0 yendi. İşte detaylar..