Vitor Pereira'dan Fenerbahçe maçı sonrası açıklama: İki gol daha atabilirdik!
UEFA Avrupa Ligi son 16 turu play-off ilk maçında temsilcimiz Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup eden Nottingham Forest'ta teknik direktör Vitor Pereira, maçın ardından konuştu.
- Fenerbahçe Haberleri
- Yayın Tarihi: 19.02.2026 23:25
- Güncelleme Tarihi: 19.02.2026 23:47
UEFA Avrupa Ligi son 16 turu play-off ilk maçında temsilcimiz Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup eden Nottingham Forest'ta teknik direktör Vitor Pereira, maç sonrası açıklamalarda bulundu.
Portekizli teknik adam, "Oyuncuların kalitesi en çok hoşuma giden şeydi. Onlardan sahada kendilerini ifade etmelerini istedim. Onlar da bunu yaptı. İki gol daha atma şansımız vardı. Çok iyi bir sonuçtu. Henüz ilk yarıdayız, tutarlı olmalıyız, fikstür yoğun ve zorlu. Herkes takıma yardım etmeye hazır olmalı. Onlardan istediğim şey bu.
Bizim için tutarlı bir maçtı. Sonucu hak ettik. Gelmeden önce oyuncuların çok kaliteli olduğunu biliyordum. Sonuçlara ihtiyaçları var ama oyundan keyif almaları da gerekiyor. Oynadıkları oyundan keyif alırlarsa yüksek seviyeye ulaşabilirler. Sadece organizasyona ve özgüvene ihtiyaçları var.
Nottingham Forest'ı Premier Lig'de tutabileceğime güveniyorum. Her maçı kazanmaya çalışacağız. Çok zor olacak. Kadıköy'e gelip üç gol atıp gol yememek kolay değil. Bir sonraki maç farklı olacak ve tutarlı olmamız gerekiyor.
PEREIRA'DAN FENERBAHÇE SORUSUNA YANIT
Deneyimli teknik adam, bir gün Fenerbahçe'ye geri dönmek isteyip istemediği sorulduğunda, "Şu anda Premier Lig'deyim, dünyadaki en iyi lig. Tabii ki bilemezsiniz. Ben Fenerbahçe'deyken kendimi bir ailede, bir Türk gibi hissediyordum. Çünkü aynı tutku ve ateş bende de vardı, ben de çılgındım Türkler gibi. İşte bu yüzden hala çok arkadaşım var, bu insanları kalbimde taşıyorum." ifadelerini kullandı.
DİĞER HABERLER
-
F.Bahçe'ye iki dünya yıldızı birden -
Transfer çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe'de sıcak bir gelişme yaşandı. RAMS Başakşehir forması giyen Eldor Shomurodov'u gündemine alan sarı lacivertliler, ligin gol kralını kadrosuna katmak için 3 ismi takasta kullanmayı planlıyor. İşte ayrıntılar... | Son dakika Fenerbahçe haberleri (FB spor haberi) -
Fenerbahçe, yaz transfer döneminin en ses getirecek hamlelerinden biri için düğmeye bastı. Sarı-lacivertlilerin, Real Madrid forması giyen Brahim Diaz'ın transferi için oyuncu cephesiyle ilk teması kurduğu öne sürüldü. İşte detaylar... -
Aykut Kocaman, Fenerbahçe'nin teknik direktör tercihine ilişkin açıklamada bulundu.