Fenerbahçe'de Serdar Aziz kırmızı kart gördü
Fenerbahçe'nin tecrübeli futbolcusu Serdar Aziz, Göztepe maçının uzatma dakikalarında kırmızı kart görerek oyun dışı kaldı. 29 yaşındaki oyuncu, gelecek hafta oynanacak Gençlerbirliği maçında forma giyemeyecek.
- Fenerbahçe Haberleri
- Yayın Tarihi: 04.07.2020 23:02
- Güncelleme Tarihi: 04.07.2020 23:25
Süper Lig'in 30. haftasında Fenerbahçe, Ülker Stadı'nda Göztepe'yi konuk etti. Sarı-lacivertliler, rakibini Ferdi Kadıoğlu'nun attığı 2 golle mağlup ederek üst üste ikinci galibiyetini aldı.
İzmir ekibini mağlup ederek 3 puanı hanesine yazdıran Fenerbahçe'ye Serdar Aziz'den kötü haber geldi. Tecrübeli stoper, mücadelenin 90+4. dakikada kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı. Milli futbolcu, Süper Lig'in 31. haftasında 7 Temmuz Salı günü saat 18.30'da deplasmanda Gençlerbirliği ile oynanacak mücadelede sahadaki yerini alamayacak.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe’de başkanlık seçimlerinde açıklanan sonuçlara göre Aziz Yıldırım’ın Hakan Safi’nin bir hayli önde olmasının ardından başkan adayı Aziz Yıldırım’ı destekleyen sarı-lacivertli taraftarlar, stadyum çevresinde kutlamalara başladı. -
Fenerbahçe'de 6-7 Haziran tarihlerinde gerçekleşen Olağanüstü Seçimli Genel Kurul'da sarı-lacivertlilerin 35'inci başkanı Aziz Yıldırım seçildi. İşte Yıldırım'ın ilk açıklamaları... | Son dakika Fenerbahçe haberleri -
F.Bahçe başkan adaylarından Hakan Safi açıklamalarda bulundu. İşte o sözler... -
Fenerbahçe başkan adayı Hakan Safi'nin Hakan Çalhanoğlu ile anlaşma sağlandığı yönündeki açıklamasının ardından gözler Inter cephesine çevrildi. İtalyan kulübünün sportif direktörü Piero Ausilio, milli yıldızın geleceği ve olası transfer süreci hakkında dikkat çeken değerlendirmelerde bulundu.