Galatasaray sosyal medyadan Fenerbahçe ve Beşiktaş'a gönderme yaptı!
Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında Galatasaray, evinde Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup etti ve daha önce garantilediği şampiyonluğu derbinin ardından kutlamaya geçti. Sarı-kırmızılılar sosyal medya üzerinden ezeli rakipleri Fenerbahçe ve Beşiktaş'a göndermede bulundu.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Hidayet Türkoğlu: Altyapıya destek veren çok değerli kulüplerimiz var 13 Mayıs 2026 12:15
Galatasaray'ın şampiyonluğu New York'ta kutlandı 11 Mayıs 2026 00:49
Guendouzi'den hakem tepkisi! 26 Nisan 2026 23:12
Galatasaray kafilesi Liverpool maçı için Anfield'a hareket etti! 18 Mart 2026 21:25
G.Saray taraftarı Kadıköy'de! 01 Aralık 2025 16:52
G.Saray'da Osimhen gelişmesi! 25 Kasım 2025 17:33
Mauro Icardi'den flaş Fenerbahçe derbisi yorumu! 24 Kasım 2025 16:38
Muslera'dan duygusal veda! 29 Mayıs 2025 12:15
Son 24 Saatte En Çok İzlenenler
Başkan Erdoğan'ın talimatıyla bestelenen milli takım marşı yayımlandı!Milli Takım 12 Haziran 2026 11:14
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 