Trabzonspor'dan verimli planlama! Fiyat performans olarak rakiplerinin önünde

Trendyol Süper Lig'de lider Galatasaray'ın ardından 2. sıraya yerleşen Trabzonspor, rakipleri Fenerbahçe ve Beşiktaş'a oranla daha düşük bütçeyle çok daha başarılı işlere imza atıyor. İşte detaylar... (TS spor haberi)

Süper Lig'de ilk 9 haftayı 20 puanla lider Galatasaray'ın 5 puan gerisinde 2. sırada tamamlayan Trabzonspor, başarılı hamleleri ile dikkat çekiyor. Bordo mavililer üstelik bu başarıya çok daha mütevazı harcamalarla ulaştı. Yaz transfer döneminde Galatasaray 148.27 milyon euro, Fenerbahçe 87 milyon euro, Beşiktaş ise 42.40 milyon euro harcama yaptı. Trabzonspor ise bu dönemi yalnızca 29.17 milyon euro giderle tamamladı. Üstelik satışlardan elde ettiği 36.10 milyon euro gelirle transfer dönemini +6.93 milyon euro kârla kapatan tek büyük kulüp olmayı başardı.

F.BAHÇE'NIN 3 KATI AZ

Fotomaç'ın haberine göre ekonomik açıdan en düşük bütçeye sahip olmasına rağmen Trabzonspor, sahadaki verimlilikte dev bütçeleri geride bıraktı. Trendyol Süper Lig'de 9. hafta itibarıyla bordo-mavililer, lider Galatasaray'ın sadece 5 puan gerisinde ikinci sırada yer alıyor. Fenerbahçe'nin 1 puan, Beşiktaş'ın ise 7 puan önünde bulunan Trabzonspor, Galatasaray'ın yaklaşık 5, Fenerbahçe'nin 3, Beşiktaş'ın da 2 katı daha az para harcamış olmasına rağmen, Fenerbahçe ve Beşiktaş'a oranla çok daha başarılı sana sonuçlarına imza atmayı başardı. Camia artık bu başarının devam etmesini bekliyor.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.