Dertlerin dermanı Burak Yılmaz

Trabzonspor, bu sezon 17 gollü Burak’ın sahada olduğu bin 357 dakikada 30 gol attı, Burak’sız 443 dakikada ise sadece 6 kez fileleri sarsabildi.

Fırtına, sakatlığı nedeniyle takımdan ayrı kalan ve 0-0 biten Göztepe maçında da forma giyemeyen Burak Yılmaz'ın yokluğunda gol atmakta zorlanıyor. Bordo-mavililer, bu sezon 32 yaşındaki yıldızın sahada olmadığı 443 dakikada 6 gol, oynadığı bin 357 dakikada ise 30 gol kaydetti. Deneyimli forvetin yokluğunda her 73.8 dakikada bir gol atan Trabzon, Burak'ın sahada olduğu periyotta ise her 45.2 dakikada bir gol kaydetti. Karadeniz ekibi, ligde 20 haftalık bölümde 32 puanla 6. sırada yer alırken, 16 maçta 17 gol kaydeden Burak, takımının topladığı puanlarda da önemli rol oynadı.

BURAK'SIZ 19 PUANDA

Bu sezon Süper Lig'de toplamda 36 gol kaydeden bordo-mavililerde Burak Yılmaz'ın attığı 17 gol çıkarıldığında Trabzonspor 19 puanla küme düşme hattının bir basamak üzerinde yer alıyor. Trabzonspor'da diğer forvet oyuncuları N'Doye'un ligde 3, Rodallega'nın ise 4 golü bulunuyor. Bu iki forvet takıma ilaç olamadı.

YÜZDE 47'Sİ ONUN

Göztepe maçında forma giyemeyen Burak, buna rağmen 17 golle krallık yarışında zirvede. 20 haftanın 16'sında görev yapan Burak, bin 356 dakika sahada kalırken, 1.06 gol ortalamasıyla oynadı. 32 yaşındaki forvet, ortalama 80 dakikada 1 kez ağları havalandırdı. Tecrübeli futbolcu, Trabzonspor'un 20 hafta sonunda 36 golünün 17'sini kaydederek gollerin yüzde 47.2'sine imza attı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.