Kocaelispor şampiyonluk kupasını kaldırdı!
1’inci Lig’de 2024-2025 sezonunu zirvede bitirerek Süper Lig’e yükselen Kocaelispor, Kocaeli Stadı’nda şampiyonluk kupasını kaldırdı. Yeşil-siyahlı takıma kupayı Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu verdi.
- TFF 1. Lig Haberleri
- Yayın Tarihi: 11.05.2025 21:15
1'inci Lig'de 2024-2025 sezonunu birinci sırada tamamlayarak Süper Lig'e yükselen yeşil-siyahlı takım, statta düzenlenen programla şampiyonluk kupasını aldı. 38'inci haftada konuk ettiği Ankara Keçiörengücü'nü 4-1 mağlup eden Kocaelispor'un kupa törenine Kulüp Başkanı Recep Durul ile kulüp yöneticileri, teknik ekip ve futbolcuların yanı sıra Kocaeli Valisi İlhami Aktaş, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın da katıldı. Törende yeşil-siyahlı ekibe madalyaları ve kupası Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı (TFF) İbrahim Hacıosmanoğlu tarafından verildi.
DİĞER HABERLER
-
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Alagöz Holding Iğdır FK, teknik direktörlük görevi için yeniden Kenan Koçak ile anlaştı. -
Trendyol 1. Lig takımlarından Emre Gökdemir İnşaat Ankara Keçiörengücü'nde teknik direktörlüğe Osman Zeki Korkmaz getirildi. -
Sivasspor’da merakla beklenen olağan genel kurul toplantısı ertelendi. Sivasspor Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, yaptığı açıklamada, yeni yönetimin oluşturulmasına yönelik çalışmaların sürdüğünü belirterek genel kurulun 22 Haziran Pazartesi gününe alındığını duyurdu. -
Kayserispor teknik direktör Atila Gerin ile 1+1 yıllık anlaşma sağladı.