İstanbul Valiliği'nden deplasman seyircisi kararı! Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray...
İstanbul Valiliği yaptığı açıklamayla Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın kendi aralarında oynayacağı Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası maçlarında deplasman seyircisinin alınmayacağını açıkladı.
- Süper Lig Haberleri
- Yayın Tarihi: 29.09.2022 10:54
- Güncelleme Tarihi: 29.09.2022 11:27
İstanbul Valiliği; Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendi aralarında oynayacağı Spor Toto Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası müsabakalarına misafir takım seyircisi alınmayacağını açıkladı.
Yapılan açıklamada, "İl Spor Güvenlik Kurulu'nun 02.08.2022 tarih ve 1 (bir) numaralı kararı aldığı toplantısında Beşiktaş A.Ş., Galatasaray A.Ş. ve Fenerbahçe A.Ş. kulüplerini temsilen katılan yöneticilerin kendi istekleri ve kabulü doğrultusunda, İstanbul'da bu kulüplerimizin kendi aralarında oynayacağı Spor Toto Süper Ligi ve Ziraat Türkiye Kupası müsabakalarına misafir takım seyircisi alınmayacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur." denildi.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe ile Galatasaray, gösterdiği performansla Avrupa futbolunun dikkat çeken isimlerinden birisi için transfer yarışına girdi. Yıldız oyuncunun kulübünün ise transferde talep ettiği bonservis bedeli ortaya çıktı. İşte tüm detaylar... -
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, TFF Olağan Mali Genel Kurulu'nda açıklamalarda bulundu. -
ARCA Çorum FK sahibi Savaş Balçık, Play-Off finali öncesinde Konya’da takımın konakladığı otelde futbolcularla bir araya geldi. -
Yeni sezon öncesi forvet hattını güçlendirmek isteyen Galatasaray ve Trabzonspor, rotasını Ukrayna'ya çevirdi. TFF'nin 10+4 yabancı kuralına uygun profiliyle öne çıkan 2006 doğumlu Matviy Ponomarenko, kısa sürede katlanan piyasa değeri ve yüksek potansiyeliyle iki kulübün transfer radarına girdi. İşte detaylar...