MasterChef'te ana kadroya giren yedek yarışmacı kim oldu? MasterChef'te neler yaşandı? 3 Eylül MasterChef'i yedeklerden kim kazandı?

MasterChef Türkiye yarışmasında heyecan tüm hızıyla sürüyor. MasterChef'in 3 Eylül Cumartesi günü yayınlanan bölümünde ana kadroya dahil olan yedek yarışmacı seçildi. Yedek yarışmacılar kuru dolma lezzetiyle kıyasıya rekabet etti. Yarışmanın sonucunda "Masterchef yedeklerden ana kadroya kim girdi?" sorusu da yanıt bulmuş oldu. İşte Masterchef ana kadroya giren yarışmacının ismi ve detaylar...

MasterChef Türkiye yarışmasında heyecan tüm hızıyla sürüyor. MasterChef'in 3 Eylül Cumartesi günü yayınlanan bölümünde ana kadroya dahil olan yedek yarışmacı seçildi. Yedek yarışmacılar kuru dolma lezzetiyle kıyasıya rekabet etti. Yarışmanın sonucunda "Masterchef yedeklerden ana kadroya kim girdi?" sorusu da yanıt bulmuş oldu. İşte Masterchef ana kadroya giren yarışmacının ismi ve detaylar...

MasterChef Türkiye'de yedek yarışmacıların ana kadroya girme mücadelesi kazanan isim Vural oldu.

MASTERCHEF VURAL BURNAZ KİMDİR?

Vural Burnaz 27 yaşında. Yarışmaya Sakarya'dan katılıyor. Profesyonel olarak 8 yıldır aşçılık yapıyor. Bir oğlu var. MasterChef'te ilk yemeğinde karides tartar ile yarıştı. Şeflerden iki evet alarak ilk turu geçmişti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.