Dream Games, Peak Games ve Getir'in ardından Türkiye'nin yeni "unicorn"u oldu!

Türkiye'nin yeni "unicorn"u Dream Games oldu. Böylelikle 1 milyar dolara ulaşan startup yine oyun sektöründen çıkmış oldu. Son turunda 155 milyon dolarlık yatırım alan Dream Games, böylelikle toplamda 212 milyon dolar yatırıma ulaşmış oldu. İşte detaylar...

A Spor
Giriş Tarihi: 01.07.2021 10:17
Paylaş Paylaş Paylaş

Türkiye'nin yeni unicorn'u (1 milyar dolar değerlemeyi aşan startup) yine oyun sektöründen çıktı.

Dream Games, son yatırım turunda 155 milyon dolarlık yatırım alarak 1 milyar dolar değerleme ile Türkiye'nin yeni unicorn'u oldu. Böylece Dream Games'in bugüne kadar aldığı toplam yatırım 212 milyon dolara ulaştı.

Şirket tarafından yapılan açıklamada seri B yatırım turunda şirketten en büyük pay alan yatırımcılar Index Ventures ve Makers Fund olurken, Balderton Capital, IVP ve Kora da şirkete yatırım yaptı.

Dream Games, daha önce 2020 Kasım ayında Makers Fund liderliğinde 7,5 milyon dolar ve Şubat 2021'de Index Ventures liderliğinde 50 milyon dolar yatırım almıştı.

Türkiye'nin ilk unicorn şirketi 2020 yılında 1 milyar dolar değerlemeyi aşan Peak Games olmuştu. ABD'li oyun şirketi Zynga, Peak'i 1,8 milyar dolar karşılığında satın almıştı.

Diğer bir unicorn olan Getir ise, bu ayında başında aldığı 555 milyon dolarlık yatırımla 7 milyar 555 milyon dolar değerlemeye ulaştığını açıklamıştı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.