Terim şampiyonluk için kolları sıvadı

Evinde müthiş bir form yakalayan ve son 3 maçı 13 gol atarak kazanan Aslan gözünü deplasmanlara dikti... Terim aynı dinamik ve hırslı futbolun dış sahada da sergilenmesi için analiz ekibiyle birlikte mesai yapıyor.

Trabzon'u 3-1 yenerek lider Başakşehir'le farkı 6 puana indiren Galatasaray gözünü zirveye dikti... Teknik direktör Fatih Terim şampiyonluk için iç sahada yakalanan müthiş grafiğin deplasmanlara da yansımasının şart olduğunu düşünüyor. Cimbom evindeki son 3 maçta Sivas, A.Gücü ve Trabzon'u tam 13 gol atarak devirdi.
SORUN 'ENERJİ' KAYNAKLI!
Terim aynı dinamik ve hırslı futbolun, iki sezondur büyük sıkıntı yaşanan deplasmanlarda da sergilenmesi için analiz ekibiye beraber mesai yapıyor. Tecrübeli hoca sıkıntının 'enerji'de olduğunu düşünüyor.
DAHA İYİ MOTİVASYON
Bu konuyla ilgili çalışmalar yapan Fatih Terim futbolcularını deplasmanlara daha iyi motive etmenin yollarını arıyor. Terim'in soruna çözüm bulup bulmayacağı merak konusu.
ŞAMPİYONLUK ORANI 3'E İNDİ​
Süper Lig'de 21. haftada oynanan maçların ardından şampiyonluk oranları yeniden değişti. Başakşehir'in oranı 1.35'ten 1.40'a yükseldi. G.Saray'ın şampiyonluk oranı 3.50'den 3.00'e düşürüldü. Beşiktaş'ın ise geçen hafta 13.00 olan şampiyonluk oranı 9.00'a çekildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.