Bundesliga'ya yükselen Hamburg'un kutlamalarında yaşanan izdihamda 26 taraftar yaralandı
Hamburg'un 7 yıl sonra Bundesliga'ya yeniden yükselmesinin ardından gerçekleştirilen kutlamada taraftarların sahaya girmesi nedeniyle izdiham yaşandı.
- Futbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 12.05.2025 01:50
Bundesliga 2'nin 33. haftasında Hamburg'un evinde SSV Ulm 1846'ı 6-1 yenerken, taraftarların sahaya girmesi nedeniyle yaşanan izdihamda yaralananlar oldu.
Alman Haber Ajansının (DPA) Hamburg İtfaiye Departmanı'na dayandırdığı haberde, yaşanan izdiham sonrası 26 Hamburg taraftarı hastaneye kaldırılırken, bir kişinin hayati tehlikesi bulunduğu belirtildi.
Henüz maç devam ederken yaşanan olaylarda maçın bitimine dakikalar kala bazı taraftarlar, tribünden sahaya doğru yönelerek reklam panolarını devirdi.
Polis, taraftarların soyunma odası koridorlarına girmesini engellemek zorunda kaldı.
Ligin bitimine 1 hafta kala Hamburg, Köln'ün 1 puan önünde 59 puanla lider durumda bulunuyor.
DİĞER HABERLER
-
2026 FIFA Dünya Kupası'nda heyecan devam ediyor. C Grubu maçında İskoçya ile Haiti karşı karşıya geldi. İskoçya, JohnMcGinn'in attığı golle Haiti'yi 1-0 mağlup etti. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
Ykrayna Premier Lig ekiplerinden Shakhtar Donetsk'i çalıştıran Arda Turan, Ukrayna'da yılın teknik direktörü ödülünü kazandı. -
FIFA, 2026 Dünya Kupası'nda görevlendirilen ancak ABD'ye girişine izin verilmeyen Somalili hakem Omar Abdulkadir Artan'ın tüm maaşını ödeyecek. -
A Milli Futbol Takımımızın, Dünya Kupası'nda Avustralya ile oynadığı maç öncesinde Vancouver’daki Ay-Yıldızlı taraftarlarımız, Filistin ve Türkiye bayrakları açarak “Özgür Filistin” sloganları attı. İşte o anlar... .