Tedesco'dan Nottingham Forest maçı sonrası açıklama: Mağlubiyeti hak ettik!
UEFA Avrupa Ligi son 16 turu play-off maçında Nottingham Forest'a 3-0 mağlup olan temsilcimiz Fenerbahçe'de teknik direktör Domenico Tedesco maç sonrası açıklamalarda bulundu.
- Fenerbahçe Haberleri
- Yayın Tarihi: 19.02.2026 23:00
- Güncelleme Tarihi: 19.02.2026 23:03
UEFA Avrupa Ligi son 16 turu play-off maçında Nottingham Forest'a 3-0 mağlup olan temsilcimiz Fenerbahçe'de teknik direktör Domenico Tedesco maçın ardından konuştu.
Mağlbuiyeti değerlendiren İtalyan teknik adam, "Aslında bugünkü mağlubiyeti hak ettik. İlk yarı 4-0, 5-0 olabilirdi. Doğru düzgün pozisyon üretemedik. Kornerden 1-0'ı yakalayabilirdik. Onun dışında bir şey yoktu. İkinci yarı başında Sidiki Cherif'in pozisyonu vardı. Bu maç için gösterdiğimiz performans azdı. Bir 11 belirlediğiniz zaman her zaman bunun altında yatan sebepler vardır. Bu 11'in rakibe sıkıntı yaratabileceğini düşündük. Bu maça çıkarken bizi neyin beklediğini bilmiyorduk, yeni hocaları vardı. Bu süreçte geriye düştük. Rakip özgüven kazandı, biz özgüven kaybettik. Kararları maçlardan önce verirsiniz futbolda, sonra değil." ifadelerini kullandı.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe, yaz transfer döneminin en ses getirecek hamlelerinden biri için düğmeye bastı. Sarı-lacivertlilerin, Real Madrid forması giyen Brahim Diaz'ın transferi için oyuncu cephesiyle ilk teması kurduğu öne sürüldü. İşte detaylar... -
Yaz transfer döneminin başlamasıyla dikkat çeken gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Ezeli rakipler Fenerbahçe ve Galatasaray arasındaki çekişme transfere de yansıdı. Kanarya'nın, Cimbom'un transfer listesinde olan o futbolcu için görüşmelere başladığı öne sürüldü. İşte detaylar... -
Aykut Kocaman, Fenerbahçe'nin teknik direktör tercihine ilişkin açıklamada bulundu. -
F.Bahçe'ye iki dünya yıldızı birden