Galatasaray - Fenerbahçe derbisi sonrası şampiyonluk oranları güncellendi! İşte favori takım

Trendyol Süper Lig'in 25. haftası dev bir heyecana sahne oldu. Şampiyonluk için büyük bir yarış veren Galatasaray ile Fenerbahçe'nin karşılaştığı derbi 0-0'lık beraberlikle sonuçlandı. Öte yandan Galatasaray - Fenerbahçe maçının ardından şampiyonluk oranlarında da güncellemeye gidildi. İşte ayrıntılar... | Son dakika Galatasaray ve Fenerbahçe haberleri (GS FB spor haberi)

Trendyol Süper Lig'de 25. hafta heyecanı sona erdi.

Haftanın dev maçında Galatasaray ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi.

Şampiyonluk yarışı için büyük önem taşıyan mücadele 0-0'lık eşitlikle sonuçlandı.

Son dönemde formunu yükselten Beşiktaş deplasmanda konuk olduğu İkas Eyüpspor'u 3-1 mağlup etti.

Beşiktaş derbisi sonrası moral arayan Trabzonspor ise sahasında Gaziantep FK'yı 3-2 yendi.

Trendyol Süper Lig'de 3. sırada yer alan Samsunspor da evinde Çaykur Rizespor'a 3-2 yenildi.

Trendyol Süper Lig'de haftanın tamamlanmasının ardından şampiyonluk oranları güncellendi.

Trabzonspor ve Galatasaray'ın oranları düşerken Fenerbahçe'nin oranı yükseldi.

İşte Süper Lig'de 25. hafta sonrası oluşan şampiyonluk oranları:

Trabzonspor - 2000

Beşiktaş - 700

Samsunspor - 300

Fenerbahçe - 3.25

Galatasaray - 1.12

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.