Fenerbahçe Maurizio Gherardini ile 2 yıl daha uzattı!

Fenerbahçe Beko, 2014 yılından bu yana basketbol şubesinin menajerlik görevini üstlenen Maurizio Gherardini'nin sözleşmesini 2 yıl daha uzattığını duyurdu.

Fenerbahçe, 2014 yılından beri basketbol şubesinde menajerlik görevini üstlenen Maurizio Gherardini ile 2 yıllık yeni sözleşme imzalandığını duyurdu.

Sarı-lacivertlilerin konuyla ilgili yaptığı açıklama şu şekilde:

"Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımımız, yeni sezon planlamaları kapsamında, 2014 yılından bu yana genel menajerlik görevini üstlenen Maurizio Gherardini'yle, sözleşmesinin iki sezon daha uzatılması konusunda anlaşmaya varmıştır.

Fenerbahçe Beko'nun uzun süredir koruduğu istikrarın parke dışındaki mimarlarından olan ve 2017 yılında EuroLeague tarafından "Yılın Yöneticisi" seçilen Maurizio Gherardini, yeni sezonda da büyük başarılar için yola çıkacak olan takımımızda genel menajerlik görevini üstlenmeye devam edecektir.

Bu anlaşmanın Kulübümüz ve Genel Menajerimiz Maurizio Gherardini için hayırlı olmasını diliyoruz.

Fenerbahçe Spor Kulübü"

MAURIZIO GHERARDINI KİMDİR?

22 Eylül 1955 yılında dünyaya gelen Maurizio Gherardini 2014 yılından bu yana Fenerbahçe Beko'da genel menajer olarak görev yapmaktadır. NBA'de görev yapmış ilk Avrupalı yönetici olan Maurizio Gherardini, Toronto Raptors ve Oklahoma City'de yönetici olarak görev yapmıştır. Maurizio Gherardini ayrıca Kanada Basketbol Mükemmeliyet Konseyi üyesidir.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.