Denizlispor'da Fabiano Leismann sözleşmesini feshetti
Spor Toto Süper Lig'den düşen ve gelecek sezon 1. Lig'de yer alacak Denizlispor'da Brezilyalı defans oyuncusu Fabiano Leismann, alacaklarının ödenmediği gerekçesiyle kulüple olan sözleşmesini feshetti.
- Denizlispor Haberleri
- Yayın Tarihi: 06.06.2021 13:54
Yeni sezonda TFF 1'inci Lig'de mücadele edecek Denizlispor'da genel kurul 16 Haziran'a ertelenirken, takımda 17'nci ayrılık da yaşandı. Yeşil-siyahlıların Brezilyalı savunmacısı Fabiano Leismann, alacaklarının ödenmediği gerekçesiyle sözleşmesini feshedip takımdan ayrıldı.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) kanalıyla kulübe ihtar çeken Brezilyalı stoper, alacaklarının belirlenen sürede ödenmemesi nedeniyle serbest kalma hakkı kazanıp sözleşmesini tek taraflı feshederek takımdan ayrıldı. Denizlispor ile geçen sezon 33 maça çıkan 29 yaşındaki Leismann, gol ya da asist üretemedi. Denizlispor'da daha önce Ayman Ben Mohamed, Sakıb Aytaç, Kubilay Aktaş, Mix Diskerud, Hasan Ayaroğlu, Hadi Sacko, Ahmed Yasin, Mathieu Dossevi, Ali Yavuz Kol, Hugo Rodallega, Mustafa Yumlu, Angelo Sagal, Recep Niyaz, Muris Mesanovic, Marvin Bakalorz ve Cenk Gönen kulüple yollarını ayırmıştı.
DİĞER HABERLER
-
Spor Toto 1. Lig'de kalmayı başaran Denizlispor, iç transferde kriz yaşamaya devam ediyor. Elindeki oyuncuları korumaya çalışan Denizli, sözleşmesi biten oyuncularıyla anlaşmaya çalışıyor. Transfer yasağı da bulunan Denizlispor, iç transferde işleri yoluna koymaya çabalıyor. İşte detaylar... -
Ziraat Türkiye Kupası 5. Tur maçında Galatasaray'ı penaltılar sonucu mağlup ederek son 16 turuna yükselen Denizlispor'da yaptığı kurtarışlarla maça damga vuran kaleci Abdülkadir Sünger, A Spor'a özel açıklamalarda bulundu. 21 yaşındaki kaleci, "Kazanmamız lazımdı. 6 maçlık bir yenilgi serimiz vardı, izine mutlu çıkıp mutlu dönmek istiyorduk. Oldu, şükür. Ben de iyi oynadım. Penaltılara gittiğimizde, kendime güveniyordum, aldık dedim. 5. penaltıyı bana attırdı hoca. Bir tane de kurtardım işte. Vallahi çok mutluyuz." -
Transfer yasağının bitiminin hemen ardından transfer edilen Ömer Şişmanoğlu, Denizlispor'a bu sezon yaptığı katkıyla takımı sırtladı. Kariyerinde Beşiktaş, Göztepe ve Malatyaspor gibi Süper Lig takımlarının da olduğu Şişmanoğlu bu sezonki katkısıyla gözleri üzerine çekti. -
Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu maçında Altaş Denizlispor ile Trabzonspor kozlarını paylaştı. 3 gol çıkan mücadeleyi bordo-mavililer 2-1 kazandı ve adını çeyrek finale yazdırdı. İşte Denizlispor - Trabzonspor maçının özeti...