Fikret Orman'dan erken seçim kararı
Fikret Orman: "Seçim kararı alacağız ve yönetim olarak ilk toplantıda tarihini belirleyeceğiz"
- Beşiktaş Haberleri
- Yayın Tarihi: 24.05.2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 24.05.2015 19:05
Başkan Fikret Orman eleştirilere cevaben yaptığı konuşmasında kendisi ve yönetimine yapılan eleştirilere cevap verdi. Büyük zorluklarla görevi sürdüklerini anlatan Orman ''bu konuştuklarınızın hiç birini hak etmiyorum'' dedi.
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman; seçim kararı alacaklarını ve güven oylamasına gideceklerini söyledi. İlk Yönetim Kurulu toplantısında seçim tarihini belirleyeceklerini de belirten Fikret Orman, aday olmak isteyenlere de çağrıda bulundu.
Fikret Orman'ın konuşmasından diğer satırbaşları şu şekilde:
''Göreve geldiğimizde gelirlerin %70'i temlik altındaydı ve tasarruflu bir yönetime gitmek zorundaydık. İlk yıl ödememiz gereken 300 milyon borç ve 50 milyon lira gelir vardı. Ben bu durum karşısında son bir haftaya kadar aday olmadım. Kimse elini taşın altına koymayınca biz aday olduk.
''Stat için o zaman kadar yapılmadan öncesine kadar herkes çok büyük bir olay gözüyle bakarken şimdi görüyorum ki küçümseniyor. Ben her sabahın 7'sinde orada oluyorum. Konuşmak kolay; eğer vicdan varsa elinizi vicdanınıza koyun.''
''Bu borçlar 140 milyon lira gelirle ödenemez. Kulübün bu borcu kulübün kapısına kilit vurmadan ödenemez. Biz bunu çözmeye çalışıyoruz. Kimse diyor mu 'transfer yapmayın' diye. Hayır 'stadı yapın, oyuncular alın, borcunuz aşağı insin' diyorlar. ''
''Şampiyonluk maçı kaçtıysa sorumlusu biziz''
''Şampiyonluk kaçtıysa birinci sorumlu biziz. Slaven Biliç'i seçtiysek biz seçtik. Oyuncularımızın önceki aylardan alacakları var. Genç arkadaşlarım sizlerin yaşından fazla ben o tribünlerde oturdum. Biz taraftar değil miyiz biz uzaydan mı geldik. Hakemler ve federasyon ile ilgili konuşmuyoruz diye eleştiriliyoruz. Bizim bir üslubumuz var. Biz hiçbir zaman boynumuz bükük durmadık. Beşiktaş'a gerçekleşen hakem hatalarında Süleyman Seba'nın çizgisinden çıkmadık. Bunları konuşuyoruz ama herkesin önünde değil. Şimdiki federasyon başkanı bu kulübün başındayken o zamanki federasyona faşist dedi sonuç değişti mi.''
''Öksüz sanıyorsunuz bizi dimi''
''Bir çok yeni tesis yapıyoruz. Akatlar'a 8 salonlu 15 bin kişilik spor salonu ve tüm üyelerimizin faydalanacağı büyük bir sosyal tesis yapıyoruz. Bunları sizin için yapıyoruz. Hata mı yapıyoruz biz. Beşiktaş çok güllük gülistanlık bir haldeydi de biz mi kötüye götürdük. Bu konuşmaları daha önce yıllarca niye yapmadınız. Öksüz sanıyorsunuz bizi. Yani ben garibim vur abalıya dimi''
Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman son olarak ; seçim kararı alacaklarını ve güven oylamasına gideceklerini söyledi. İlk Yönetim Kurulu toplantısında seçim tarihini belirleyeceklerini de belirten Fikret Orman, aday olmak isteyenlere de çağrıda bulundu.
DİĞER HABERLER
-
Beşiktaş'ta orta saha arayışları dört bir koldan devam ediyor. Teknik Direktör Vincenzo Italiano’nun olumlu rapor verdiği Frank Anguissa için siyah beyazlılar tüm şartları zorluyor. Öte yandan Kartal'ın hem Napoli'ye hem de yıldız isme yapacağı transfer teklifi ortaya çıktı. İşte ayrıntılar... | Son dakika Beşiktaş haberleri (BJK spor haberi) -
Beşiktaş'ın Monaco formasını terleten 21 yaşındaki Kassoum Ouattara için düğmeye bastığı öğrenildi. Siyah-beyazlıların bu transferin gerçekleşmesini çok istediği aktarılıyor. İşte detaylar... -
Beşiktaş'ta yeni sezon öncesi kaleci arayışları hız kazandı. Listesindeki adaylarla görüşen Kartal'ın gündemine ise tanıdık bir isim girdi. Siyah beyazlılar, ezeli rakibi Fenerbahçe'nin file bekçisi Dominik Livakovic'i kadrosuna katmak için çalışmalara başladı. İşte ayrıntılar... | Son dakika Beşiktaş haberleri (BJK spor haberi) -
Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin transfer etmek istediği yıldız ismin yeni adresi için geri sayım başladı. Fabrizio Romano, bonuslarla birlikte 20 milyon euroyu aşan teklif sonrası anlaşma sağladığını duyurdu. İşte detaylar...