Oklahoma City Thunder, Indiana Pacers deplasmanında kazandı!
Amerikan Basketbol Ligi (NBA) finalinde Oklahoma City Thunder, deplasmanda Indiana Pacers'ı 111-104 yenerek seriyi 2-2'ye getirdi.
- Basketbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 14.06.2025 10:43
Gainbridge Fieldhouse'daki serinin dördüncü maçına tutuk başlayan Thunder, yıldız oyuncusu Shai Gilgeous-Alexander'ın maçın son bölümlerinde ağırlığını koymasıyla karşılaşmadan galip ayrıldı.
Thunder'da Alexander 35 sayıyla oynarken, Jalen Williams 27 sayı ve 7 ribauntla galibiyete katkı sağladı.
Ev sahibinde ise Pascal Siakam 20 sayı, 8 ribaunt, 5 asist, Tyrese Haliburton 18 sayı, 7 asist ve Obi Toppin 17 sayı, 7 ribaunt üretti.
Dört galibiyete ulaşan tarafın şampiyon olacağı serinin beşinci maçı, 17 Haziran Salı günü TSİ 03.30'da Thunder'ın ev sahipliğinde oynanacak.
DİĞER HABERLER
-
Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Disiplin Kurulu, Beşiktaş Kulübüne 815 bin lira para cezası verdi. -
Yunanistan Basketbol Federasyonu, Panathinaikos Başkanı Dimitris Giannakopoulos'u Olympiakos final serisi sırasında yaptığı sosyal medya paylaşımları nedeniyle bir yıl süreyle salonlardan men etti. -
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nde nefesler tutuldu. Finale ulaşan iki takım Fenerbahçe Beko ve Beşiktaş GAİN, final serisinin ilk maçında karşı karşıya geliyor. 5 maçlık seri sonunda şampiyon olacak iki takımın bu kritik mücadelesini haberimizden canlı olarak izleyebilirsiniz... -
Bahçeşehir Koleji Erkek Basketbol Takımı'nda başantrenörlük görevine Aleksandar Djordjevic'in getirildiği duyuruldu.