Ergin Ataman: Bu gece kazanmayı bizden daha fazla hakkettiler
Panathinaikos AKTOR Başantrenörü Ergin Ataman, Fenerbahçe Beko maçı sonrası açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...
- Basketbol Haberleri
- Yayın Tarihi: 23.05.2025 21:21
THY Avrupa Ligi Dörtlü Final ilk maçında Fenerbahçe Beko'ya 82-76 yenilen Panathinaikos AKTOR'da başantrenör Ergin Ataman, "Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum çünkü bu gece kazanmayı bizden daha fazla hakkettiler." dedi.
Birleşik Arap Emirlikleri'nin başkenti Abu Dabi'deki Etihad Arena'da gerçekleştirilen Dörtlü Final organizasyonunda Fenerbahçe Beko'ya yenildikleri maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Ataman, "Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum çünkü bu gece kazanmayı bizden daha fazla hakkettiler. Özellikle defansta çözüm bulamadık. Şanslarımızı iyi kullanamadık." ifadelerini kullandı.
Tecrübeli başantrenör, hücumda istedikleri gibi mücadele edemediklerini anlatarak, "Forvetlerimizden yeterince sayı bulamadık. Fenerbahçe iyi defans yaptı. Doğru pasları bulamadık. Defansta hatalar yaptık. Fenerbahçe, bizden daha agresif oynadı. Bizim skor üretmemizi engellediler." diye konuştu.
DİĞER HABERLER
-
Beşiktaş GAİN'in milli basketbolcusu Yiğit Arslan, siyah-beyazlılara yayımladığı mesajla veda etti. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
Beşiktaş GAİN, şutör oyun kurucu Yiğit Arslan'a yayımladığı mesajla veda etti. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
Galatasaray MCT Technic Erkek Basketbol Takımı'nda sportif direktör Vladimir Micov ile yollar ayrıldı. -
Anadolu Efes Basketbol Takımı'nda Fransız oyuncu Vincent Poirier ile yollar ayrıldı.