Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi bağış kampanyasından beklentisini açıkladı!
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, basın toplantısı düzenleyerek ekonomik anlamda sıkıntılı günler geçirildiğini ve bağış kampanyası başlattıklarını açıkladı. "Bırakmam Beşiktaş'ım Seni" sloganıyla yola çıkan başkan Çebi, "Beşiktaş taraftarının maddi ve manevi desteğine ihtiyacımız var. Hedefimiz bu kampanyayla Beşiktaş'ın geleceğini kurmak" ifadelerini kullandı.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Beşiktaş'ta 1 ayrılık, 3 transfer gelişmesi! 23 Haziran 2026 14:29
Ersin Destanoğlu Premier Lig yolcusu! İşte yeni adresi 19 Haziran 2026 12:57
Beşiktaş'tan kura sonrası ilk açıklama! 17 Haziran 2026 14:35
Beşiktaş'tan Kassoum Ouattara hamlesi! 14 Haziran 2026 22:28
Beşiktaş'tan hücuma sürpriz hamle! Gurbetçi yıldız hedefte 12 Haziran 2026 15:20
Beşiktaş'ta Salih Uçan ile yollar ayrıldı! 12 Haziran 2026 09:44
İspanyol devinden Beşiktaş'ın yıldızına yakın takip! 12 Haziran 2026 11:22
İşte Beşiktaş'ın santrfor listesi! 10 Haziran 2026 18:55
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 