"Ahmet Nur Çebi ile bu durumdan çıkacağız"
Beşiktaş Divan Kurulu Başkanı Tevfik Yamantürk, eski yönetimler için sert sözler kullandı. Süleyman Seba'dan sonra gelen yönetimleri eleştiren Yamantürk, "Eğer utanma duygunuz, mahçup olma duygunuz yoksa, yüzünü kızarmıyorsa bundan daha kolay şöhret olacak, varlık sahibi olunacak yer yok. Beşiktaş'a yazık değil mi? Gözümüz gibi bakmalıyız. Süleyman Seba'dan sonra gelen bu işi çukura götürdü, çıkamıyoruz." ifadelerini kullanırken, mevcut başkan Ahmet Nur Çebi ile bulundukları durumdan çıkacaklarını söyledi.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Beşiktaş'ta 1 ayrılık, 3 transfer gelişmesi! 23 Haziran 2026 14:29
Ersin Destanoğlu Premier Lig yolcusu! İşte yeni adresi 19 Haziran 2026 12:57
Beşiktaş'tan kura sonrası ilk açıklama! 17 Haziran 2026 14:35
Beşiktaş'tan Kassoum Ouattara hamlesi! 14 Haziran 2026 22:28
Beşiktaş'tan hücuma sürpriz hamle! Gurbetçi yıldız hedefte 12 Haziran 2026 15:20
Beşiktaş'ta Salih Uçan ile yollar ayrıldı! 12 Haziran 2026 09:44
İspanyol devinden Beşiktaş'ın yıldızına yakın takip! 12 Haziran 2026 11:22
İşte Beşiktaş'ın santrfor listesi! 10 Haziran 2026 18:55
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 