"Ahmet Nur Çebi ile bu durumdan çıkacağız"
Beşiktaş Divan Kurulu Başkanı Tevfik Yamantürk, eski yönetimler için sert sözler kullandı. Süleyman Seba'dan sonra gelen yönetimleri eleştiren Yamantürk, "Eğer utanma duygunuz, mahçup olma duygunuz yoksa, yüzünü kızarmıyorsa bundan daha kolay şöhret olacak, varlık sahibi olunacak yer yok. Beşiktaş'a yazık değil mi? Gözümüz gibi bakmalıyız. Süleyman Seba'dan sonra gelen bu işi çukura götürdü, çıkamıyoruz." ifadelerini kullanırken, mevcut başkan Ahmet Nur Çebi ile bulundukları durumdan çıkacaklarını söyledi.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Beşiktaş'tan Semih Kılıçsoy kararı! 02 Haziran 2026 16:18
Beşiktaş'tan Adil Demirbağ atağı! 29 Mayıs 2026 11:22
Şenol Güneş'ten Beşiktaş açıklaması! 29 Mayıs 2026 10:38
Beşiktaş'ın gündemindeki Filipe Luis'in yeni adresi belli oldu! 28 Mayıs 2026 01:39
Beşiktaş'ta ibre Filipe Luis'e döndü 26 Mayıs 2026 14:41
Beşiktaş'ta sol kanat transferi için çalışmalar başladı! 25 Mayıs 2026 15:53
Beşiktaş'ın yeni teknik direktörü ne zaman açıklanacak? Canlı yayında duyurdu! 24 Mayıs 2026 17:23
Beşiktaş'ta yeni teknik direktör kim olacak? Arda Turan... 19 Mayıs 2026 15:25
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 