Trendyol 1. Lig'de küme düşen son takım Serikspor oldu!
1. Lig’de 36. hafta maçları heyecanı geride kaldı. Manisa FK’ya 1-0 mağlup olan Serikspor, 1. Lig’e veda etti.
- TFF 1. Lig Haberleri
- Yayın Tarihi: 19.04.2026 18:41
Manisa FK, 1. Lig'in 36. haftasında Serikspor ile kozlarını paylaştı. Manisa FK, Serikspor karşısında 1-0 galip geldi.
Manisa FK'nın ve maçın tek golünü 64. dakikada penaltıdan Diony kaydetti.
Bu sonucun ardından Manisa FK puanını 52'ye yükseltti. Serikspor ise 36 puanda kaldı.
Serikspor, 36 puanda kalarak 1. Lig'e veda etti.
1. Lig'de küme düşen son takım Serikspor oldu.
1. Lig'e veda eden diğer takımlar Adana Demirspor, Hatayspor ve Sakaryaspor olmuştu.
DİĞER HABERLER
-
Sivasspor’da merakla beklenen olağan genel kurul toplantısı ertelendi. Sivasspor Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, yaptığı açıklamada, yeni yönetimin oluşturulmasına yönelik çalışmaların sürdüğünü belirterek genel kurulun 22 Haziran Pazartesi gününe alındığını duyurdu. -
Kayserispor teknik direktör Atila Gerin ile 1+1 yıllık anlaşma sağladı. -
Yeni sezon kadro planlamasını sürdüren Bursaspor, sözleşmesi sona eren deneyimli kanat oyuncusu İlhan Depe ile yeniden anlaşmaya varıldığını açıkladı. -
Sivasspor Kulübü Divan Kurulu Başkanı Ali Yavuz, kulübün olağan genel kurulun 22 Haziran Pazartesi günü yapılacağını bildirdi.