Süper Lig'den 10 takım PFDK'ya sevk edildi!
Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği, 10 Süper Lig kulübünü Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk etti.
- Süper Lig Haberleri
- Yayın Tarihi: 07.01.2025 21:40
TFF Hukuk Müşavirliği, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevk edilen takımları açıkladı.
Buna göre, Süper Lig'in 18. haftasında oynanan karşılaşmalar sonrası disiplin raporları şöyle:
- Adana Demirspor, Beşiktaş, Çaykur Rizespor, Fenerbahçe, Galatasaray, Gaziantep FK, Göztepe, Kasımpaşa, Samsunspor, Trabzonspor; çirkin ve kötü tezahüratı
- Beşiktaş, Göztepe, Samsunspor, Trabzonspor; saha olayları
- Galatasaray ve Göztepe: merdiven boşluklarının boş bırakılmaması
- Adana Demirspor; talimatlara aykırı hareketi
- Başakşehir Kulübü İdarecileri Mesut Altan ve Murat Yaman; talimatlara aykırı hareketi
- Kasımpaşa Kulübü İdarecisi Serkan Reçber; hakaretleri ve sportmenliğe aykırı hareketi
- Gaziantep Futbol Kulübü görevlisi Ayhan Kaya; talimatlara aykırı hareketi
- Bodrum Futbol Kulübü kaleci antrenörü Behram Zülaloğlu; sportmenliğe aykırı hareketleri nedeniyle PFDK'ya sevk edildi.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig fikstürü konusunda geçmiş yıllarda yaşanan mağduriyetin bu yıl yaşanmaması adına TFF ile telefon görüşmesi yaptı. -
Beşiktaş, Fenerbahçe, Trabzonspor ve Çorum FK'nın transfer listesinde yer alan Pierre-Emerick Aubameyang için dikkat çeken bir gelişme yaşandı. Fransız basını, tecrübeli golcünün bonservis bedelini açıkladı. İşte detaylar... -
TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi. -
Kulüpler Birliği Başkanı Ertuğrul Doğan, 10+4 yabancı kuralı ile ilgili yaptığı açıklamada kulüplerin memnuniyetsizliğini dile getirdi. Doğan, bu konuda kulüplerin görüşlerini toplayacaklarını ve mevcut kuralın değişebilir olduğunu vurgulayarak, federasyonla iş birliği yapacaklarını söyledi.