Kasımpaşa'da 2 futbolcunun corona virüsü testi pozitif çıktı
Süper Lig'in 6. haftasında sahasında Göztepe'yi konuk edecek Kasımpaşa'da, 2 futbolcunun corona virüsü testi pozitif çıktı.
- Kasımpaşa A.Ş. Haberleri
- Yayın Tarihi: 23.10.2020 16:12
- Güncelleme Tarihi: 23.10.2020 16:48
Süper Lig ekiplerinden Kasımpaşa'da 2 oyuncunun yeni tip corona virüsüne (Covid-19) yakalandığı duyuruldu.
İstanbul ekibinden yapılan açıklamada, futbolcular, teknik heyet ve kulüp destek ekibine yapılan rutin Covid-19 testlerinde 2 oyuncunun sonucunun pozitif çıktığı belirtildi.
Test sonucu pozitif çıkan oyuncuların ilgili protokoller doğrultusunda izolasyon süreçlerinin başlatıldığı aktarıldı.
DİĞER HABERLER
-
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, Trendyol Süper Lig'den 11 kulübü, Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna (PFDK) sevk etti. -
Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Natura Dünyası Gençlerbirliği ile Kasımpaşa kozlarını paylaştı. Konuk ekipte teknik direktör Emre Belözoğlu, maçın 69. dakikasında kırmızı kart gördü. Böylelikle Emre Belözoğlu gelecek hafta oynanacak Galatasaray müsabasında kulübede görev yapamayacak. İşte ayrıntılar... | Son dakika spor haberleri -
Trendyol Süper Lig’de 2025-2026 sezonunun final haftasında şampiyon Galatasaray, deplasmanda kümede kalma savaşı veren Kasımpaşa’ya konuk oluyor. 17 Mayıs 2026 Pazar akşamı saat 20:00'de başlayacak bu kritik mücadele canlı yayınlanacak. Peki, Kasımpaşa - Galatasaray maçı saat kaçta? İşte maça dair tüm detaylar... -
Trendyol Süper Lig'de 33. haftanın hakemleri açıklandı.