EMRE BOL - HADİ BAKALIM!
Sen kılı kırk yararak istediğin kadar transfer yap, ligin en iyi takımını kur. Ama maçların sonucunu çoğunlukla hakemler belirlesin. Olacak iş mi bu Allah aşkına? Henüz ligin başı ama daha şimdiden hakemlerden midem bulanmaya başladı. Dünyanın herhangi bir noktasında Serdar Aziz'in pozisyonunda penaltı verecek bir hakem var mıdır acaba?
"BU SEZON FENERBAHÇE'NİN GOL KRALI ÇIKARACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM"
Fenerbahçe çok gol atar, henüz oturmamış savunmasıyla goller de yer. Bu sezon Fenerbahçe'nin gol kralı çıkaracağını düşünmüyorum. Takımdaki herkes skor katkısı yapacak gibi görünüyor. Nazım; Gökhan'ın yokluğunu aratmayacak, Pelkas'ın ise gol atmasına rağmen hala zamana ihtiyacı var. Valencia'nın biraz daha az topla oynaması lazım.