Yapay zeka şampiyonluk tahminini güncelledi! İşte Fenerbahçe ve Galatasaray'ın yüzdeleri

Fenerbahçe'nin, Trendyol Süper Lig'in 32. haftasında sahasında Bellona Kayserispor ile 3-3 berabere kalmasının ardından şampiyonluk yarışında dengeler değişti. Euro Club Index'in yapay zeka destekli veri modeli de Süper Lig'deki şampiyonluk tahminini güncelledi. İşte Fenerbahçe ve Galatasaray'ın yüzdeleri... | Son dakika Fenerbahçe ve Galatasaray haberleri (FB GS spor haberi)

Trendyol Süper Lig'de haftalar ilerledikçe heyecan artıyor.

Fenerbahçe'nin sahasında Kayserispor ile 3-3 berabere kalmasının ardından şampiyonluk yarışında ibre iyiden iyiye Galatasaray'a döndü.

Zirve mücadelesinin bu kritik haftasında sarı-lacivertlilerin puan kaybı, veri analiz sistemleri tarafından da anında değerlendirildi.

Veri analizi ve tahminleriyle öne çıkan Euro Club Index, Fenerbahçe'nin son puan kaybının ardından Süper Lig şampiyonluk ihtimallerini yeniden hesapladı.

Yapay zeka destekli model, bu sonuçla birlikte Galatasaray'ın şampiyonluk şansını yüzde 96'ya yükseltti.

Sarı-kırmızılılar hafta başında yüzde 77.4 oranla favori gösterilirken Fenerbahçe'nin oranı yüzde 22.6 seviyesindeydi.

Ancak Kayserispor karşısında yaşanan beraberliğin ardından Fenerbahçe'nin şampiyonluk olasılığı yüzde 4'e kadar düştü.

Tahmini sezon sonu puanları da güncellendi: Galatasaray için 92 puan, Fenerbahçe içinse 87 puan öngörülüyor.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.