Fenerbahçe mi, Galatasaray mı? Yapay zeka şampiyonu açıkladı

Trendyol Süper Lig'in 28. haftası geride kalırken şampiyonluk ipini hangi takımın göğüsleyeceği merak ediliyor. Euro Club Index, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın şampiyonluk yarışında kimin önde olduğunu belirledi. İşte detaylar...

Trendyol Süper Lig'in 28. haftası geride kalırken şampiyonluk ipini hangi takımın göğüsleyeceği merak ediliyor.

Yapay zeka, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın şampiyonluk yarışında kimin önde olduğunu belirledi. İşte Euro Club Index'e göre Süper Lig'de puan durumu...

ADANA DEMİRSPOR: 5 PUAN

HATAYSPOR: 27 PUAN

SİVASSPOR: 36 PUAN

KAYSERİSPOR: 38 PUAN

BODRUM FK: 38 PUAN

ALANYASPOR: 43 PUAN

KONYASPOR: 43 PUAN

RİZESPOR: 45 PUAN

ANTALYASPOR: 46 PUAN

KASIMPAŞA: 48 PUAN

GÖZTEPE: 49 PUAN

BAŞAKŞEHİR: 50 PUAN

TRABZONSPOR: 50 PUAN

GAZİANTEP FK: 51 PUAN

EYÜPSPOR: 56 PUAN

BEŞİKTAŞ: 62 PUAN
Beşiktaş'ın 4. bitirmesine yüzde 49.7, üçüncü bitirmesine 37.7, beşinci bitirmesine 9.5 ihtimal verildi.

SAMSUNSPOR: 64 PUAN
Samsunspor'un üçüncü bitirmesine yüzde 58.6, dördüncü bitirmesine 33.5, beşinci bitirmesine 6.8 ihtimal verildi.

FENERBAHÇE: 87 PUAN
Fenerbahçe'nin geçen hafta yüzde 22.8 olarak verilen şampiyonluk ihtimali yüzde 9.5 olarak güncellendi. Fenerbahçe'nin ikinci bitirmesine ise yüzde 90.5 ihtimal verildi.

GALATASARAY: 93 PUAN
Galatasaray'ın yüzde 66.6 olarak verilen şampiyonluk ihtimali, bu hafta yüzde 90.6 olarak güncellendi. Galatasaray'ın ikincilik ihtimaline ise yüzde 9.4 ihtimal verildi.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.