İşte Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kalan maçları! Ligde son 8 hafta

Futbolda lige verilen ara sona erdi. Gözler Süper Lig'de yaşanan şampiyonluk yarışına çevrildi. Ligde son 8 haftaya girilirken ilk iki sırada yer alan Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kalan maçları merak ediliyor. İşte ezeli rakiplerin 8 haftalık fikstürü... | Son dakika Galatasaray ve Fenerbahçe haberleri (GS FB spor haberi)

Trendyol Süper Lig'de 30. hafta geride kalırken, Galatasaray 81 puanla zirvede yer alıyor. Cimbom, son olarak Kasımpaşa'yı deplasmanda 4-3'lük skorla mağlup etti.

Sarı-kırmızılılar bu süreçte iç sahada 15'te 15 yaparken; dış sahada ise 11 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 mağlubiyet aldı.

30 hafta sonunda 79 puan toplayan F.Bahçe ise, son olarak Trabzonspor deplasmanından 3-2'lik galibiyetle ayrıldı.

Sarı-lacivertliler aynı süreçte deplasmanda 14 galibiyet, 1 beraberlik alırken; iç sahada ise 11 galibiyet, 3 beraberlik ve 1 mağlubiyet yaşadı.

Ligde son viraja girilirken, Fenerbahçe ve Galatasaray'ın fikstürü de merak edilmeye başlandı. İşte iki takımın kalan maçları...

31. HAFTA

F.Bahçe - A. Demirspor
G.Saray - Hatayspor

32. HAFTA

Alanyaspor - G.Saray
F. Karagümrük - F.Bahçe

33. HAFTA

G.Saray - Pendikspor
Sivasspor - F.Bahçe

34. HAFTA

A. Demirspor - G.Saray
F.Bahçe - Beşiktaş

35. HAFTA

G.Saray - Sivasspor
Konyaspor - F.Bahçe

36. HAFTA

F. Karagümrük - G.Saray
F.Bahçe - Kayserispor

37. HAFTA

G.Saray - F.Bahçe

38. HAFTA

F.Bahçe - İstanbulspor
Konyaspor - G.Saray

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.