5 milyon TL prim
Galatasaray yönetimi, Süper Lig'in 6. haftasında bugün oynanacak Fenerbahçe derbisinin primini belirledi. 3 puan halinde tüm futbolculara 5 milyon TL prim dağıtılacak.
- Galatasaray Haberleri
- Yayın Tarihi: 28.09.2019 08:00
Cimbom tarihindeki en önemli maçlardan birine daha çıkıyor. Aslan, Türk Telekom Stadı'nda ağırlayacağı Kanarya'yı devirerek puan cetvelinde rakibinin önüne geçmeyi planlıyor. Sarı-kırmızılı yönetim de bu büyük randevu öncesi oyuncuların moralini yüksek tutmak için A'dan Z'ye her şeyi düşünüyor. Başkan Mustafa Cengiz ve kurmayları, derbi primini belirledi. Buna göre Galatasaray, bugün oynanacak mücadelede Fenerbahçe'yi Kadıköy'e puansız gönderirse sarı-kırmızılı oyunculara 5 milyon TL prim dağıtılacak. Cimbom'da yönetim geçen sezon da Fenerbahçe derbisi için aynı rakamı belirlemişti. Aslan evindeki 2-0, deplasmanda da 1-0 öne geçtiği maçta rakibine yakalanmış, iki mücadele de beraberlikle sonuçlanmıştı.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe ve Galatasaray'ın transfer listesinde yer aldığı öne sürülen Rafael Leao için kulübü Milan'dan dikkat çeken bir hamle geldi. İtalyan ekibinin, Portekizli yıldızın geleceğine dair aldığı karar transfer sürecini doğrudan etkileyebilecek nitelikte değerlendiriliyor. İşte detaylar... -
Yeni sezon için transfer çalışmalarını sürdüren Galatasaray, gündemine Manchester City'den ayrılan Portekizli yıldız Bernardo Silva'yı almıştı. Sarı-kırmızılıların yıldız futbolcuyu ikna etmek için son bir teklif daha hazırladığı öne sürüldü. İşte detaylar... (GS spor haberi) -
Yeni sezon öncesi forvet hattını güçlendirmek isteyen Galatasaray ve Trabzonspor, rotasını Ukrayna'ya çevirdi. TFF'nin 10+4 yabancı kuralına uygun profiliyle öne çıkan 2006 doğumlu Matviy Ponomarenko, kısa sürede katlanan piyasa değeri ve yüksek potansiyeliyle iki kulübün transfer radarına girdi. İşte detaylar... -
A Milli Takım'ın 2026 FIFA Dünya Kupası bileti alması yalnızca Türk futbolu için değil, Süper Lig devleri Fenerbahçe ve Galatasaray için de önemli bir fırsat yarattı. şte detaylar...