Derbiye 37 milyon lira yatırdık

Geçen hafta sonu oynanan Fenerbahçe-Galatasaray derbisinde İddaa'nın sabit ve sanal bayi toplamında oluşan hacim 37 milyon 57 bin 922 lira oldu.

Maç sonucuna yönelik oynanan bahsin yüzde 65'inde taraftar "Fenerbahçe galip gelir" derken, yalnızca yüzde 20,7'i Galatasaray galibiyetine bahis yaptı,taraftarın büyük çoğunluğu sarı-kırmızılı ekibe şans tanımadı.

İddaa'dan aldığı verilere göre, 17 Mart Cumartesi günü Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasındaki derbi karşılaşmasında Ülker Stadı'nda oynanan Fenerbahçe Galatsaray maçına iddia oynayanlar yoğun ilgi gösterdi.

Derbiye iddia oynayanlar ile 0-0 beraberlikle biten maç öncesi Fenerbahçe galibiyetini favori görürken, Galatasaray'ın galibiyeti ve beraberlik diyenlerin sayısı oldukça geride kaldı.

Maç sonucuna yönelik oynanan yüzde 44,7'lik oranın yüzde 65''inde taraftar "Fenerbahçe galip gelir" derken, yüzde 20,7'si Galatasaray galibiyetine, yüzde 14,3'ü ise beraberliğe bahis yaptı, iddaa oynayanların önemli kısmı sarı kırmızılı ekibe Kadıköy'de şans tanımadı.

İddaa'nın sabit ve sanal bayi toplamında, Fenerbahçe-Galatasaray lig karşılaşmasının oluşturduğu hacim 37 milyon 57 bin 922 lira oldu.

Fenerbahçe'ye konuk olan ve deplasmandan 1 puanı evine götürmeyi başaran Galatasaray maçın ardından 54 puanla zirvedeki yerini korurken, Fenerbahçe 48 puanla dördüncü sırada bulunuyor.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.