Fenerbahçe her yerde zirvede

Süper Lig’de maç fazlasıyla lider olan Fenerbahçe, Twitter’da da devleri geride bırakarak zirveye çıktı.

Fenerbahçe, Ekim ayında Twitter'da en fazla etkileşim alan futbol kulübü oldu. Depor Finanzas'ın yayımladığı araştırmada sarı-lacivertli kulüp, 12,1 milyon etkileşim ile ekim ayını zirvede tamamladı. Barcelona 11,9 milyon etkileşim ile ikinci olurken, Manchester United 9,58 milyon ile üçüncü, Flamengo 8,6 milyon ile dördüncü, Chelsea ise 8,32 milyon etkileşim ile 5. sırada yer aldı. Ligde maç fazlasıyla liderliğe yükselen Kanarya böylece sosyal medyadaki tırmanışını da sürdürdü. Yönetim, taraftarlara teşekkür etti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.