Ligin en iyisi Zanka

Huddersfield formasıyla Premier Lig’de 24 karşılaşmaya çıkan Danimarkalı stoper, maç başına 2,9 atak kesme değeriyle 7 lig içinde zirveye oturdu. Maç başına 2 top çalma ve 3.4 rakip atağı uzaklaştırma değerine de sahip

Süper Lig'de sezonun başlamasına kısa bir süre kala Fenerbahçe en büyük hastalığına ilacı buldu.
Josef de Souza'nın ayrılığı sonrası rakip atağı kesme değerlerinde sıkıntı yaşayan ve en kötü değerlere sahip üç takımdan biri olan sarılacivertliler, Premier Lig'in bu alanda en iyi ismini kadrosuna kattı.
Huddersfield forması ile İngiltere'de 24 karşılamaya çıkan Danimarkalı stoper, Opta verilerine göre maç başına 2,9 atak kesme değeriyle dünyanın en büyük liginin zirvesinde yer aldı. Zanka ayrıca maç başına 2 top çalma ve 3,4 rakip atağı uzaklaştırma değerine sahip.
Zanka bu değerleriyle sadece İngiltere değil İtalya, İspanya, Almanya, Fransa, Portekiz ve Hollanda gibi önde gelen 7 lig içerisinde en fazla atak kesen isim oldu.

ATAK KESMEDE EN KÖTÜ 2. TAKIM
Süper Lig'de geçen sezon kâbus gibi bir sezonu geride bırakan Fenerbahçe, rakiplerin ataklarını durdurmakta oldukça zorlanmış, sarı-lacivertli kaleyi koruyan Harun Tekin ile Volkan Demirel defalarca rakiple karşı karşıya kalmıştı. Fenerbahçe, bu alanda sezonu, 34 haftada maç başına 8,9 kez rakip atağı durduran son sıradaki Sivasspor'un ardından ikinci sırada tamamlamıştı. 9 kez rakip atağı kesen sarı-lacivertlileri 9.4'le Kayserispor takip etmişti.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.