Beşiktaş'ta ilginç istatistik! İşaret mi yoksa dejavu mu?

Beşiktaş, Trendyol Süper Lig'de son 5 sezonun en başarısız başlangıçlarından birini gerçekleştirdi. Fakat siyah beyazlılarda son şampiyonluk da yine böyle bir giriş ile gelmişti ve takımın başında yine Sergen Yalçın vardı. Acaba bu durum kasım sendromuna mı yoksa mutlu sona bir işaret? İşte ayrıntılar... | Son dakika Beşiktaş haberleri (BJK spor haberi)

Son 5 sezonun ilk 4 haftalarına bakıldığında ilginç bir ayrıntı göze çarpıyor. Sezona geçen yılların aksine 2 galibiyet, 2 yenilgi alarak giriş yapan ve büyük eleştirilere maruz kalan Beşiktaş, Sergen Yalçın ile şampiyon olduğu sezonun ilk dört haftasına da iyi bir başlangıç yapamamış ve 1 galibiyet, 1 beraberlik 2 mağlubiyet almıştı. 3 galibiyet, 1 beraberlik, 2 galibiyet, 1 de mağlubiyet alınan sonraki yıllar da ise yönetim ve teknik heyet değişiklikleri yaşanmıştı.


HAYIR MI, ŞER Mİ?


"Her şerde bir hayır var" derler. Rakamlar ve istatistikler yalan söylemez diye de ilave ederler. Evet, Kara Kartal son zamanların en kötü lig başlangıcına imza attı. 10 maçta kalesinde 15 gol gördü. Ligde 4 maçta ise 6 gol ağlarındaydı. Şampiyon olduğu yıl da ilk 4 haftada kalesinde 7 gol vardı ve evinde Antalya ile berabere kalmış, G.Birliği'ne yenilmiş, deplasmanda ise Konya'ya 4-1 yenilmişti. Fotomaç'ın haberine göre, işaret mi dejavu mu bunu Sergen Yalçın belirleyecektir.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.