Uğurcan Çakır'dan Fenerbahçe yorumu
Süper Lig'in 20. haftasında Akyazı Stadı'nda konuk ettiği Fenerbahçe'yi 2-1 mağlup ederek zirve yarışından kritik bir galibiyet alan Trabzonspor'da galibiyet mimarlarından olan kaleci Uğurcan Çakır, karşılaşma sonrası A Spor'a özel açıklamalarda bulundu. Çakır, "Fenerbahçe büyük bir kulüp, iyi futbolcuları var. Onları da tebrik etmek lazım." dedi.
- Trabzonspor Haberleri
- Giriş Tarihi: 01 Şubat 2020 23:40
- Güncelleme: 01 Şubat 2020 23:47