Başkan Recep Tayyip Erdoğan'dan Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu'na tebrik telefonu!

Spor Toto Süper Lig'in 2021-2022 sezonunu bitime 3 hafta kala şampiyon tamamlayan Trabzonspor'u Başkan Recep Tayyip Erdoğan tebrik etti. Bordo-mavililerin başkanı Ahmet Ağaoğlu'nu arayan Başkan Erdoğan, sosyal medya hesabından telefon konuşmasını paylaştı. İşte o görüntüler...

01 Mayıs 2022 06:44

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN