Galatasaray deplasmanda kayıp

Galatasaray'ın deplasmandaki puan kayıpları artıyor... Süper Lig'in 5. haftasında BtcTurk Yeni Malatyaspor ile 1-1 berabere kalan sarı kırmızılılar, teknik direktör Fatih Terim yönetiminde dış sahada istediği sonuçları alamıyor.

Galatasaray, 2017-2018'in 17. haftasındaki Göztepe karşılaşmasıyla 4. kez teknik direktörlüğe getirilen terim önderliğinde deplasmanda kötü performans sergiliyor.

Terim'in son döneminde Süper Lig'de 29 dış saha maçına çıkan sarı-kırmızılı ekip, sahadan 13 kez galip ayrılabildi. Deplasmanda rakipleriyle 7 defa berabere kalan Galatasaray, 9 mağlubiyet aldı.

Dış sahadaki 29 karşılaşmanın 16'sında puan kaybı yaşan sarı kırmızılılar, 87 puanın 46'sını toplayabildi. Galatasaray, aynı dönemde 41 puanlık kayıp yaşadı.

2017-2018'de sezonunda Fatih Terim yönetiminde 9 deplasman maçına çıkan sarı kırmızılılar, 5 galibiyet, bir beraberlik ve 3 yenilgiyle 11 puanlık kaybı engelleyemedi.

Buna rağmen şampiyonluğa ulaşmayı bilen Galatasaray, geçen sezonki 17 karşılaşmada 7 galibiyet, beşer beraberlik ve yenilgiyle 25 puanlık kayıp yaşadı. ancak sarı-kırmızılı ekip, deplasmanda kötü performans sergilese de bir kez daha mutlu sona ulaşmayı bildi.

Galatasaray'ın bu sezonki 3 dış saha maçındaki kaybı ise şimdiden 5 puana ulaştı. Sarı-kırmızılı ekip, bu 3 karşılaşmada birer galibiyet, beraberlik ve yenilgi aldı. Sadece Kayserispor'u yenen Galatasaray, Denizlispor'a mağlup olarken, Yeni Malatyaspor ile berabere kaldı.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.