Erman Toroğlu Beşiktaş-Fenerbahçe derbisinin ilk yarısını değerlendirdi!

Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Beşiktaş ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. Mücadelenin ilk yarısını A Spor yorumcusu Erman Toroğlu değerlendirdi. Toroğlu, "Beşiktaş şu ana kadar seyrettiğimiz maçların içinde en etkisiz hücumları yapan bir 45 dakika geçirdi." ifadelerini kullandı. | Son dakika Beşiktaş-Fenerbahçe derbi haberleri

21 Mart 2021 20:00

DİĞER HABERLER

BİZE ULAŞIN