Beşiktaş-Adana Demirspor maçının ilk yarısını Erman Toroğlu değerlendirdi!
Süper Lig'in 6. haftasında Beşiktaş sahasında Adana Demirspor'u konuk etti. Mücadelenin ilk yarısı 2-0 siyah-beyazlıların lehine sona erdi. A Spor yorumcusu Erman Toroğlu, ilk 45 dakikayı çarpıcı sözlerle değerlendirdi. Toroğlu, "Adana Demirspor Balotelli ve Belhanda'yla oynadığında 9'a 11 oynuyordu. Şimdi 11-11 oynuyorlar ve iyi mücadele ediyorlar. Belhanda ve Balotelli takıntılarından kurtulmaları lazım." şeklinde konuştu.
DİĞER HABERLER
Sıradaki
OTOMATİK OYNAT
Beşiktaş'tan hücuma sürpriz hamle! Gurbetçi yıldız hedefte 12 Haziran 2026 15:20
Beşiktaş'ta Salih Uçan ile yollar ayrıldı! 12 Haziran 2026 09:44
İspanyol devinden Beşiktaş'ın yıldızına yakın takip! 12 Haziran 2026 11:22
İşte Beşiktaş'ın santrfor listesi! 10 Haziran 2026 18:55
Italiano'dan Vlahovic, Semih ve kaleci transferi kararı! 09 Haziran 2026 18:05
Ersin Destanoğlu'na sürpriz teklif! 09 Haziran 2026 17:42
İtalyan gazeteciden Vincenzo Italiano yorumu 08 Haziran 2026 11:27
Vincenzo Italiano İstanbul'a geldi! 05 Haziran 2026 18:03
A Spor
Ztk
A Haber
A Para
Atv
A2tv 