Bu arada geçen maçlarda sağ bek Serkan hakkında ileri geri düşünen ve yazanlara atılan ilk golde bu gencin yaptığı artistik asisti gördükten sonra "Artık kendi çocuklarımıza her şeye ve noksanlarına rağmen sahip çıkalım" demek gerektiğini gördük. Bu konuda "Elin oğluna değil evin oğluna sahip çıkalım" diyelim.
Yani olsak da ölsek de kendi evlatlarımızı daima el üstünde tutmalıyız. Şimdi gelelim müsabakanın hacmine. Oynanan oyundan ziyade maçın skorbordundaki gol sayısına bakalım. Zira bu takım kendi sahasında olmayan seyirciyi evinde dahi en azından şimdilik mutlu etti ise arkasından sadece "Aferin" demekten başka ne yazılmalı ki? Oynanan her maçın öncesinde, "Acaba ne yapacağız?" endişesi ve korkusu var iken bu denli sonuçlardan memnun olmayıp lafügüzaf etmenin de hiçbir kıymet-i harbiyesi yoktur.