"Dost acı söyleyen"dir, Hocam.. Cumartesi günü, köşemin yarısını sana, dostum Fatih Terim'e ayırmış ve şöyle demiştim..
"Geçen salı "Derbi'nin en talihsizi Fatih Terim'di" başlıklı yazımın yer aldığı köşemde Victor Hugo'nun bir lafı vardı.
Aslında senin için seçmiştim o lafı Hocam..
Anlamadın. Bugün açıktan yazıyorum..
"Yerini vaktinde terk etmeyi bilmek gerçek olgunluktur. Sadece acizler kalmakta ısrar eder!.." Sadece Galatasaray değil, Türk Futbol Tarihi'nin de en büyük kulüp başarısına imza atan sana, bugün çok açık ve çok net söylüyorum Hocam..