15 MARTA'A KADAR OLANLAR VERİLECEK
Hürriyet'in haberine göre, ligin geri kalanı için ortaya çıkan hak edişlerden yüzde 30 feragat edilmesi: Galatasaray, tüm futbolculara ve A takım profesyonellerine 15 Mart 2020 tarihine kadar olan hak edişlerinin tamamını ödeyecek.