Ahmet Çakar'dan flaş Belhanda sözleri! "Yine cinlik peşinde"
Süper Lig'in 18. haftasında Galatasaray sahasında Gençlerbirliği'ni 6-0 mağlup etti. Mücadeleyi değerlendiren Sabah Gazetesi yazarı Ahmet Çakar, çarpıcı bir yazı kaleme aldı ve Belhanda'ya flaş sözler sarf etti. İşte o yazı...
Hakem Halis Özkahya'yı anlayamıyorum. İlk yarıda Diagne'nin rakibin suratına darbesi var, kart yok. 5 dakika sonra G.Birliği'nden oyuncunun herhangi bir darbesi yok ama kart veriyor. İkinci yarıda Oğulcan gol atacak, bence topu eliyle almıyor, el çalıyor. Velev ki elden şüphelendin, bırak gol olsun. Zaten el varsa VAR seni çağıracak. Hâlâ demode ve eyyamcı hakem tiplemesiyle götürmeye çalışıyorlar