Fenerbahçe'de sürpriz ayrılık! Gideceği takımı açıkladı
Süper Lig'de yaşadığı üst üste puan kayıplarının ardından şampiynluk yarışına büyük ölçüde havlu atan Fenerbahçe'de gelecek sezon için çalışmalar hızlandı. Geçtiğimiz sezonlarda da olduğu gibi bu yaz transfer döneminde de radikal kararlar almayı planlayan sarı-lacivertlilerde yıldız futbolcu yaptığı açıklamada gideceği takımı açıkladı.
"BOCA'DA KİM OYNAMAK İSTEMEZ?"
Bir transfer teklifi aldığını açıklayan Şili sağ bek, "Riquelme beni aradı. Boca'ya gitmek isteyip istemeyeceğimi sordu. Ben de kendisine 'Boca'da kim oynamak istemez. Ancak Fenerbahçe ile sözleşmeme sadığım. Ocak ayında takım değiştirmeyi sevmiyorum. Haziran'da zaten sözleşmem bitiyor' dedim" ifadelerini kullandı.