Alex de Souza'dan teknik direktörlük sinyali!
Fenerbahçe'nin efsanesi Alex de Souza; kariyeri, Türkiye günleri, hedefleri ile ilgili önemli açıklamalar yaparken, teknik direktörlük konusunda da sinyal verdi. Alex, ayrıca Fenerbahçe ile ilgili de çarpıcı ifadeler kullandı. Alex, "Türkiye'ye gittiğimde 27 yaşındaydım ve Parma ile tecrübem çok iyi değildi, işin nasıl gelişeceğini de bilmiyordum. Bu yüzden 9 yıl boyunca Fenerbahçe'de kaldım." dedi. İşte Alex'in açıklamaları...
"Artık daha çok kazanmayı düşünen oyuncular yetiştiriyorlar. Alt yaş kategorilerinde kazanmak için, güçlü oyuncuları seçiyorlar. Normalde 10 numaralar, fiziksel olarak daha küçük oyuncular olur. Teknik oyuncular kaybediyor, güçlüler kazanmaya başlıyor. Şu anda artık eskisi gibi 10 numara çıkmamasının nedeni bu."
"FENERBAHÇE'Yİ SEÇTİM"
"Fenerbahçe'ye transfer olduğumda, İspanya'dan da teklif vardı ancak Türkiye'yi seçtim. Türkiye'de oynadığım dönemde de İtalya, İngiltere ve Almanya'dan teklifler geldi ama Fenerbahçe'yi bırakmadım. İşler benim için iyi gidiyordu. Türkiye'ye gittiğimde 27 yaşındaydım ve Parma ile tecrübem çok iyi değildi, işin nasıl gelişeceğini de bilmiyordum. Bu yüzden 9 yıl boyunca Fenerbahçe'de kaldım."