AnasayfaGaleri Yasak sonrası sokaklar sessizliğe büründü! İşte o kareler
Yasak sonrası sokaklar sessizliğe büründü! İşte o kareler
İçişleri Bakanlığı, yeni tip corona virüsüyle (Covid-19) mücadele kapsamında 31 ilde 12 Nisan saat 24.00'e kadar sokağa çıkma yasağı ilan etti. Vatandaşların sokağa çıkma yasağına uymasıya birlikte yollar ve caddeler adeta sessizliğe büründü. İşte o kareler...
Yayın Tarihi: 11.04.2020 19:19 Güncelleme Tarihi: 12.04.2020 00:34