AnasayfaGaleri Yasak sonrası sokaklar sessizliğe büründü! İşte o kareler
Yasak sonrası sokaklar sessizliğe büründü! İşte o kareler
İçişleri Bakanlığı, yeni tip corona virüsüyle (Covid-19) mücadele kapsamında 31 ilde 12 Nisan saat 24.00'e kadar sokağa çıkma yasağı ilan etti. Vatandaşların sokağa çıkma yasağına uymasıya birlikte yollar ve caddeler adeta sessizliğe büründü. İşte o kareler...
Yayın Tarihi: 11.04.2020 19:19 Güncelleme Tarihi: 12.04.2020 00:34
ABONE OL
İstanbul başta olmak üzere 30 büyükşehir ve Zonguldak'ta sokağa çıkma yasağının ilan edilmesiyle birlikte sokaklar boş kaldı.
Corona virüs tedbirleri kapsamında İstanbul, İzmir ve Ankara'nın da aralarında bulunduğu 30 büyükşehir ile Zonguldak'ta hafta sonu için sokağa çıkma yasağı ilan edildi.
Yasağın başlamasıyla birlikte vatandaşların evlerine gitmesiyle birlikte caddeler ve sokaklar sessizliğe büründü. Genellikle insanların yoğun olduğu sokakların boş kaldığı görüldü.