Transfer dönemi sona erdi! İşte Süper Lig'in en değerlileri
Türkiye'de yaz transfer dönemi sona ererken, Süper Lig ekipleri yaptıkları birçok takviyeyle kadrolarını güçlendirdi. Birinci transfer ve tescil döneminin resmen sona ermesinin ardından Süper Lig'in en değerli takımı ve futbolcuları da belli oldu. İşte o liste...
ABDÜLKADİR ÖMÜR 2'NCİ, SAMATTA 5'İNCİ SIRADA
Ligin piyasa değeri en yüksek futbolcusu olarak gösterilen Uğurcan Çakır'ı, 13 milyon euro değerle takım arkadaşı Abdülkadir Ömür takip etti. Listede Edin Visca 3'üncü, İrfan Can Kahveci 4'üncü, Fenerbahçe'nin yeni golcüsü Mbwana Samatta ise 5. sırayı elde etti.